sábado, 3 de diciembre de 2011

Comida de fieltro

La otra vez hice comidita de tela. Esta vez, le tocó al fieltro.



Huevos fritos (como los de aquí, pero sin girar la tela, cosiendo directamente las 2 piezas blancas juntas)



Lechuga

Cortamos la forma, con los bordes un poco ondulados, en fieltro verde. Por el revés con unas puntadas le damos forma.


Detrás


Lonchas de queso


Basta recortar un rectángulo (o cuadrado) amarillo y hacerle unos agujeros redondos.



Sandía (tutorial aquí):

14 comentarios:

  1. Yo quería hacer algo así para un cumple que tengo y al final no me he animado. Hace dos años hice la sandía y me quedó genial, la hice un poco diferente, a ver si le saco foto, la verdad es que el peque todavía juega con ella :-D

    ResponderEliminar
  2. Me tengo que poner a hacer comidas, que mi peque las demanda. Tenemos las de ikea... ¡pero esa lechuga me ha enamorado!jeje. Besos! Me lo llevo a mi pinterest con tu permiso!

    ResponderEliminar
  3. Quina chulada! Jo estic fent fruita de tela. Crec que m'animaré també amb una síndria. Besos!!

    ResponderEliminar
  4. Jaja, como los del aekI! pero molan más, que son de casa

    ResponderEliminar
  5. Ese queso es una delicatesen!!! y la lechuga como dice Inma, me ha enamorado!!

    ResponderEliminar
  6. Dawn, que vius a Mallorca? he vist alguns posts amb fotos de Palma. Per cert, un bloc xulíssim!

    ResponderEliminar
  7. Me encaaaaanta la lechuga!! Qué original!! Tomo nota ^^

    ResponderEliminar
  8. Jo també!! i Els ultims 5 anys hem estat vivint a Tortosa (va ser quan vaig descobrir la meva afició a la costura) i aquest estiu varem tornar a Mallorca (visca!!). De moment, però, encara no he trobat cap botiga on trobar teles quapes i que no costin més de 16-20 euros el metre. Que me pots orientar sobre on trobar teles a preu assequible? Tu on sols comprar?

    ResponderEliminar
  9. Maria, ara viviu a Mallorca?
    El preu de les teles em té desesperada, recicl tot el que puc perquè les trob caríssimes, surt més a compte comprar la roba feta!
    Vaig a Teixits Es Tren, a La Filadora, el darrer cop el polar el vaig comprar al C/Blanquerna...
    I a l'Ikea també hi vaig, el polar d'ikea no em convenç (sols per interiors) però la resta m'agraden i estan molt millor de preu.

    ResponderEliminar
  10. Que bonita toda la comida de fieltro. Vaya manos tienes!!

    ResponderEliminar
  11. Sí que vivim a Mallorca!! tenia unes ganes de tornar!
    Provaré d'anar a aquestes botigues que dius. També m'han parlat d'una botiga que hi ha a Lloret. Si hi vaig ja et comentaré com ha anat.
    A Tortoda el tema teles el tenia molt bé. Cada dilluns hi havia mercat i hi havia un al·lot que duia teles que estaven prou bé i sobretot molt bé de preu: lli a 4 euros el metre, cotó estampat també a 4 euros, de llana i de punt a 6... per sort vaig comprar bastanta cosa però no la vaig poder dur tota cap aquí. Ara que per Nadal hi anam (només de visita, que tornarem!) intentaré dur-ne una maleta plena cap aquí.
    A inca hi ha un lloc de manualitats (es taller, se diu) que té una selecció de cotons americans, però són a 16 euros...
    Si trobo alguna cosa més ja t'ho faré saber.
    Que contenta estic d'haver-te trobat! Em fa sentir més acompanyada!

    ResponderEliminar
  12. ¡¡Gracias Helena!! :D

    Maria, teles a 4-6€, jo en vull!! si trobes res així a Mallorca avisa'm!
    Ves-me contant! M'encanta tenir més gent de Mallorca per aquí :D
    Una abraçada

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...